Português
O êxito da prova 1ª Escola Naval/Terras de Vimioso Outdoor Challenge do ano transacto, justificou a selecção das nossas terras para nova prova da Liga portuguesa de corridas de Aventura Portugal Eco Aventura.
A prova decorrerá nos dia 29 e 30 de Maio de 2004 em pleno Planalto Mirandês, nos Concelhos de Vimioso e Miranda do Douro. Pretende-se que os participantes continuem a desfrutar do rico património natural, artístico e humano já constatado nas terras de Vimioso e, simultaneamente, alargar o prazer da estadia em Trás-os-Montes às Terras de Miranda do Douro.
A cidade de Miranda do Douro está situada num espigão que domina a pique a margem direita do rio Douro, no troço internacional que separa a província portuguesa de Trás-os-Montes da província espanhola de Leão.
O concelho tem 484 km2, quase 9 mil habitantes divididos por 17 freguesias e o seu feriado municipal celebra-se a 10 de Julho.
Os motivos para visitar Miranda do Douro são muitos. Para além da beleza natural profundamente encantadora, a história, a gastronomia e o comércio fazem rumar à cidade milhares de pessoas.
Em termos históricos, cada rua do centro representa um regresso a um passado cheio de encontros com os vizinhos espanhóis. Estes encontros travam-se ainda hoje, diariamente, mas por razões comerciais. A qualidade dos produtos de Miranda do Douro, nomeadamente a nível de atoalhados, tem enorme fama na outra margem do rio.
Findas as compras, é imperioso “procurar o dois”, que foi “gravado” minuciosamente pela natureza numa das fragas do Douro Internacional. De resto, dar um passeio de barco no rio é quase irresistível e para não mais esquecer. Mas Miranda tem mais. A Sé Catedral, por exemplo, do século XVI, ostenta, no altar do Senhor da Piedade, um retábulo de talha dourada do renascimento e do barroco e a imagem do Menino Jesus da Cartolinha.
Em Miranda do Douro, reconfortado o espírito, é fácil e absolutamente delicioso reconfortar o estômago. A Posta à Mirandesa, oriunda da carne de vaca de raça Mirandesa e/ou o Cordeiro da Raça Churra Galega Mirandesa, fazem as delícias de qualquer um e sabe ainda melhor se for “regada” com o vinho produzido na região. O ideal é que a refeição se realize enquanto os Pauliteiros fazem a sua exibição. Ao longo da estadia em Miranda do Douro o visitante pode ainda começar a aprender algumas palavras de Mirandês, a segunda língua (“lhéngua”) oficial em Portugal desde 1999.
À qualidade destes ingredientes inigualáveis para os amantes do desporto aventura, juntar-se-à a hospitalidade impar das gentes simples e amigas do planalto Mirandês, que não deixarão de brindar os participantes com o som da gaita-de-foles e a tradicional dança de paliteiros.
No decurso das provas e nos momentos de pausa certamente não perderão a oportunidade de se iniciarem na nossa 2ª língua- O Mirandês.
Estão todos convidados. Esperamos por vós...
Mirandês
L eisito de la proba 1ª Scuola Nabal/Tierras de Bomioso Outdoor Challenge de l anho passado, justificou la selecçon de las nuossas tierras para nuoba proba de la lhiga pertuesa de corridas de Abentura Pertual Eco Abentura.
La Proba decorrerá ne ls dies 29 e 30 de Maio de 2004 an pleno Planalto Mirandés, ne ls Cunceilhos de Bomioso e Miranda de l Douro. Pretende-se que ls participantes continuen a zefrutar de l riu patrimonho natural, artistico i humano yá constatado ne las tierras de Bomioso i, al miesmo tiempo, alhargar l prazer de la stadie an Trás- de ls – Montes a las tierras de Miranda de l Douro.
La cidade de Miranda de l Douro stá situada nun spigon que domina a pique la marge dreita de l riu Douro, ne l troço anternacional que separa la probincia spanhola de Leon.
L conceilho ten 484 Km2, quaije 9 mil habitantes divididos por 17 freguesies i sou friado municipal celebra-se a 10 de Julho.
Ls motibos para besitar Miranda de l Douro son muitos. Para alhá de la beleza natural porfundamiente ancantadora, la stória, la gastronomie i l comércio fázen rumar a la cidade milhares de personas. An termos stóricos, cada rue de l centro repersenta un regresso a un passado cheno de ancontros cun ls bezinos spanhols. Estes ancontros trában-se inda hoije diariamente, mas por rezones comerciales. La culidade de ls pordutos de Miranda de l Douro, nomeadamiente a nible de atoalhados, ten einorme fama ne la outra marge de l riu.
Acabadas las compras, ye amperioso “percurar l dous”, que fui “grabado” minuciosamiente pula naturaleza nuas fragas de l Douro Anternacional. De resto dar un passeio de barco ne l riu ye quaije eirresistible i para nun más squecer.
Mas Miranda tem más. La Sé Catedral, por eisemplo, de l seclo XVI, ostenta, ne l altar de l Senhor de la Piedade, un retablo de talha dourada de l renacimiento o de l barroco i la eimage de l Nino Jasus de la Cartolinha. An Miranda de l Douro, recunfortado l sprito, ye fáçle i absulutamiente delicioso recunfortar l stómado. La puosta Mirandesa, ouriunda de la carne de baca de raça Mirandesa, fázen las delícias de qualquiera un i sabe inda mas bien se fur “arregada” cun bino perduzido ne la region. L eidial que la refeiçon se realize anquanto ls Pouliteiros fázen la sue eisibiçin. Al lhongo de la stadie an Miranda de l Douro l besitante puode inda ampeçar a daprender alguas palabras de Mirandés, la segunda lhengua “lhéngua ouficial na Pertual zde 1999.
I s la culidade destes angredientes einigualabres para ls amantes de l zporto abentura, ajuntará-se la hspitalidade impar de las gientes simples i amias de l planalto Mirandés, que nun deixaran de brindar ls participantes cun l son de la gaita de fuolhes i la tradicional dança de pouliteiros.
Ne l decurso de las probas i ne ls momientos de pausa certamiente nun perderan la ouportunidade de se einiciáren ne la nuossa 2ª lhéngua- L mirandés.
Stan todos combidados. Speramos por bós...
|